[tr-users] Mutlu Yıllar!

Zeki Bildirici Zeki Bildirici

[tr-users] Mutlu Yıllar!

Merhaba,

LibreOffice ekibi olarak çok güzel bir yıl geçirdiğimizi düşünüyorum.

Yeni yılda da çok güzel çalışmalara imza atacağımızdan eminim.

Kendi adıma herkesin yeni yılını en içten dileklerimle kutlar,
sevdikleriyle birlikte; sağlıklı, mutlu, huzurlu, sıkıntılardan uzak
güzel hatırlanacak bir yıl dilerim.

Yeni yıl için bir LibreOffice takvimi hazırlamışlar.

Ben de Türkçeye çevirdim, belki yazdırıp, katlayıp masanızın bir
köşesine koyarsınız :)

http://blog.bluzz.net/libreoffice-takvimi/ adresinde görünüşü ve
dosyaları mevcut.

Mutlu yıllar,
Zeki

Ayhan YALÇINSOY Ayhan YALÇINSOY

[tr-users] Re: Mutlu Yıllar!

01-01-2013 23:48 tarihinde, Zeki Bildirici yazdı:

> [...]
>
> Yeni yıl için bir LibreOffice takvimi hazırlamışlar.
>
> Ben de Türkçeye çevirdim, belki yazdırıp, katlayıp masanızın bir

+1

--
Ayhan YALÇINSOY
Özgürlük İçin PARDUS <http://www.pardus.org.tr>

Emel Aktas Emel Aktas

[tr-users] Re: [tr-users] Re: Mutlu Yıllar!

+1

--
Emel Aktas