[tr-users] Website Çeviri Hataları Hakkında

Volkan Gezer Volkan Gezer

[tr-users] Website Çeviri Hataları Hakkında

Merhaba,

Henüz gözüme çarptı: http://tr.libreoffice.org/features/ sayfasındaki
Writer, Calc, vb. bağlantıları İngilizce sayfalara yönlendiriliyor.
Halbuki http://tr.libreoffice.org/features/calc vb. yazdığımızda
çevirisi tamamlanmış gibi (Ekran görüntüleri sanırım açılmıyor
sadece).

Diğer bir konu da Uzantılar sitesinden. Örneğin:
http://tr.libreoffice.org/features/extensions/ sayfasındaki çeviri
hatalarını nasıl düzeltebiliriz? Küçük yazım hataları bulunuyor (Örn.
büyüen). Yine parantezlerden önce boşluk bırakılmamış sanırım.

Kolay gelsin,

Best regards,
Volkan GEZER
[hidden email]

Zeki Bildirici Zeki Bildirici

Re: [tr-users] Website Çeviri Hataları Hakkında

6 Kas 2013 23:45 tarihinde "Volkan Gezer" <[hidden email]> yazdı:

> [...]

> hatalarını nasıl düzeltebiliriz? Küçük yazım hataları bulunuyor (Örn.
> büyüen). Yine parantezlerden önce boşluk bırakılmamış sanırım.

Bildirimler için teşekkürler. Sitemizi bu gibi konularda çekip çevirmek
için yardım etmeyi düşünür müsünüz? İngilizceniz de varsa harika olur
doğrusu.

Her alanda epey katkıcıya ihtiyacımız var.

Saygılarımla,
Zeki

Volkan Gezer Volkan Gezer

[tr-users] Re: [tr-users] Website Çeviri Hataları Hakkında

7 Kasım 2013 09:47 tarihinde Zeki Bildirici <[hidden email]> yazdı:

> Merhaba

> Bildirimler için teşekkürler. Sitemizi bu gibi konularda çekip çevirmek için
> yardım etmeyi düşünür müsünüz? İngilizceniz de varsa harika olur doğrusu.

Şu anda zaten LibreOffice de dahil pek çok Açık Kaynak projesinde
çeviri yapıyorum ancak sitedeki düzeltmeleri yapmak da isterim. Tekrar
teşekkürler,

> Her alanda epey katkıcıya ihtiyacımız var.
>
> Saygılarımla,
> Zeki

En iyi dileklerimle,
Volkan Gezer

Volkan Gezer Volkan Gezer

[tr-users] Re: [tr-users] Website Çeviri Hataları Hakkında

Merhaba,

Tekrar rahatsız ediyorum ama,

7 Kasım 2013 20:05 tarihinde Volkan Gezer <[hidden email]> yazdı:

> Şu anda zaten LibreOffice de dahil pek çok Açık Kaynak projesinde
> çeviri yapıyorum ancak sitedeki düzeltmeleri yapmak da isterim. Tekrar
> teşekkürler,

Web site çevirilerine nasıl katkıda bulunabilirim? Pootle'da sanırım
sadece uzantılar ve birkaç küçük sayfa çevirileri mevcut.

Diğer bir konu da Pootle'a girdiğimde herhangi bir işlemden sonra
Bilinmeyen Hata uyarısı alıyorum, acaba bu sunucudaki bir problemden
dolayı mıdır? Örneğin: Noktalama işareti uyarılarını düzeltmeye
çalıştığımda önerilerin kaydedildiğinden bile emin olamadım.

İyi çalışmalar,