[tr-users] YouTube LibreOffice videoları: Miles Neyapar (@Profesor_Bosgez)

Zeki Bildirici-2 Zeki Bildirici-2

[tr-users] YouTube LibreOffice videoları: Miles Neyapar (@Profesor_Bosgez)

Merhaba arkadaşlar,

Twitter'da aşağıdaki hesaba denk geldim. Bu arkadaşı tanımıyorum ama
gördüğüm kadarıyla onlarca LibreOffice videosu çekmiş.  Ne zamandır bir
türlü videoları izlemeye fırsatım olmuyor. İşyerinde filtre malum, evde de
vakit bulamıyorum.

Acaba zamanı olan bir arkadaş varsa videolara göz atabilir mi?

Kaliteli ve iş görür haldeyseler bağlantılarını foruma ekleyip paylaşalım.

https://www.youtube.com/channel/UCjPhGsWzLuILYCmGL08bgpA/playlists?spfreload=10

Miles Neyapar (@Profesor_Bosgez)
https://twitter.com/Profesor_Bosgez?s=03

Kolaylıklar,