[tr-users] İçindekiler dizini

Aytekin Aygün Aytekin Aygün

[tr-users] İçindekiler dizini

Merhaba,

İçindekiler dizinini yeni bir belgede sorun olmadan yapabiliyorum. Fakat
daha önce oluşturulmuş bir belgede başlıkları biçimlendirmeme rağmen bir
türlü bunu yapamadım.  Başlıkları gezginde göremiyorum. Bunun bir yolu
var mıdır?

Not: Biçimlendirmemiş metin olarak copy-paste yaptığımda oluyor fakat bu
seçeneği değerlendirebileceğim bir belge değil.

--
Saygılar,
Aytekin Aygün

Ayhan YALÇINSOY Ayhan YALÇINSOY

[tr-users] Re: [tr-users] İçindekiler dizini

Öncelikle tüm metni seçin ve Biçim menüsünden Doğrudan Biçimlendirmeyi
Temizle yi seçin. Bu işlemden sonra olması gerekir.