[tr-users] programlama terimleri

Birtan YILDIZ Birtan YILDIZ

[tr-users] programlama terimleri

Merhaba,

Çevirilerde

Dim iVar As Single

 şeklinde programlama terimleri var bunları çevirmek olmaz gibi geliyor.
serenler aynen öneri yapmış ne diyoruz bu konuda? aynen bırakalım mı yoksa
farklı bir çözüm önerisi olan var mı?

Bence bu şekilde olanları aynen bırakmak daha mantıklı gibi. belki varsa
içerikte değişken isimlerini anlaşılır türkçeleri ile değiştirmek mantıklı
olabilir.

--
Birtan YILDIZ <http://www.birtanyildiz.com>
BT Öğretmeni / IT Teacher <http://www.birtanyildiz.com>

Zeki Bildirici Zeki Bildirici

Re: [tr-users] programlama terimleri

13 Şubat 2012 21:47 tarihinde Birtan YILDIZ <[hidden email]> yazdı:
> Merhaba,

Merhaba,

> Bence bu şekilde olanları aynen bırakmak daha mantıklı gibi. belki varsa
> içerikte değişken isimlerini anlaşılır türkçeleri ile değiştirmek mantıklı
> olabilir.

Bu gibi özel terimlerin çevirilerini, programlama(makro vb) bilgisi
yeterli kişilere bırakmak, ellememek en doğrusu.

Ben elimden geldiğince, makro vb konularda hakim kişileri
yerelleştirme çalışmalarına katılmaya davet ediyorum. Maalesef şu anda
çeviri ekibimizde bu konulara hakim pek katkıcımız yok. Şimdilik
bunları pas geçmek ve işin uzmanlarına bırakma en iyisi.

Saygılarımla,
Zeki