versie 4.4.2 en win 8.1

Erik Rorsch Erik Rorsch

versie 4.4.2 en win 8.1

Gelukkig hoef ik weinig te vragen aan jullie omdat mijn probleempjes al voorbij
komen, maar hier kom ik niet uit;
ik probeer 4.4.2 versie te installeren onder win 8.1 maar ik krijg de melding;
kan alleen als u aangemeld bent als administrateur. Maar dat ben ik al wel.
Nergens heb ik een oplossing kunnen vinden? wie kan me helpen?
erik

Jan_Kol Jan_Kol

Re: versie 4.4.2 en win 8.1

Bekend.  Gewoon klikken dat er moet worden geïnstalleerd....  Lukt bij
mij altijd. Windows 8/8.1 is nogal weerspannig.

Jan

Erik Rorsch schreef op 17-04-2015 om 19:52:
> [...]
> ben ik al wel.
> Nergens heb ik een oplossing kunnen vinden? wie kan me helpen?

Re: versie 4.4.2 en win 8.1

Hallo Erik

Je kunt hiervoor het gebruikersaccountbeheer aanpassen.
Zie hier voor infornatie herover:
https://www.schoonepc.nl/windows8/gebruikersaccountbeheer-administrator.html

Groeten, Kees

Op 17 april 2015 23:03 schreef Jan Koll <[hidden email]>:

> [...]
>

> Erik Rorsch schreef op 17-04-2015 om 19:52:
>
>  Gelukkig hoef ik weinig te vragen aan jullie omdat mijn probleempjes al

Erik Rorsch Erik Rorsch

Re: versie 4.4.2 en win 8.1

Dank jullie wel, maar het werkt niet. Ook het schoonepc verhaal heb ik geprobeerd;
nog meer voorstellen?
erik

On 18-4-2015 8:56, Kees Kriek wrote:

> Hallo Erik
>
> Je kunt hiervoor het gebruikersaccountbeheer aanpassen.
> [...]

rob viester rob viester

Re: versie 4.4.2 en win 8.1

Beste Erik,

Mogelijkheid x.
Klik eens rechts op de startknop.
Kies "Opdrachtprompt als administrator"
Manoeuvreer naar de map met het installatiebestand van LO.
Type de naam van het installatiebestand in (LibreOffice_4.4.2_Win_x86.msi)
En dan "enter".
De rest wijst zich vanzelf.

Succes,
Rob

Erik Rorsch schreef op 19-4-2015 om 20:12:

> Dank jullie wel, maar het werkt niet. Ook het schoonepc verhaal heb ik
> geprobeerd;
> nog meer voorstellen?
> erik

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.

Erik Rorsch Erik Rorsch

Re: versie 4.4.2 en win 8.1

ik probeer het, gekke is versie 4.3.? kon ik wel direct installeren.
gr
erik