wijziging e-mail adres

Johan Vermeulen Johan Vermeulen

wijziging e-mail adres

Beste Allemaal,

wegens vakantie had ik graag de zeer interessante mails van deze lijst
ontvangen
op dit e-mail adres:

[hidden email]

en niet meer op :

[hidden email].

Mvg, Johan

--
Johan Vermeulen
IT-medewerker

Opensource Software is the future.

Ivo ten Hagen Ivo ten Hagen

Re: wijziging e-mail adres

Unsibscribe met je oude en subscribe met je alternatieve mailadres.

Is denk ik de enige mogelijkheid

Ivo

Op 1 jul. 2013 om 12:24 heeft Johan Vermeulen <[hidden email]> het volgende geschreven:

> Beste Allemaal,
>
> wegens vakantie had ik graag de zeer interessante mails van deze lijst ontvangen
> op dit e-mail adres:
>
> [hidden email]
>
> en niet meer op :
>
> [hidden email].
>
> Mvg, Johan
>
> --
> Johan Vermeulen
> IT-medewerker
> Caw De Kempen
>

> Opensource Software is the future.

> All messages sent to this list will be publicly archived and cannot be deleted

drek drek

Re: wijziging e-mail adres

Op 01-07-13 12:24 schreef Johan Vermeulen:

> Beste Allemaal,
>
> wegens vakantie had ik graag de zeer interessante mails van deze lijst
> ontvangen
> op dit e-mail adres:
>
> [hidden email]
>
> en niet meer op :
>
> [hidden email].
>
> Mvg, Johan

Beste Johan,

Dan kun je je tweede e-mailadres zelf uitschrijven en je eerste zelf
aanmelden. Aanmelden heb je ooit gedaan, dus weet je waarschijnlijk nog
hoe dat moet. Afmelden staat onderaan alle e-mails.

Groeten, André